اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۸۵ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن در کرمانشاه/ سریع‌تر مدارک خود را بارگذاری کنید

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۹۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۸۴ هزار نفر از این تعداد واجدشرایط اولیه تشخیص داده شده‌اند.

۸۵ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن در کرمانشاه/ سریع‌تر مدارک خود را بارگذاری کنید

 مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساخت مسکن و احداث راه‌ها مهمترین وظایف این اداره کل است.

وی در زمینه ساخت مسکن، گفت: با توجه به دستورات رییس جمهور مبنی بر تأمین چهار میلیون واحد مسکن طی چهار سال؛ سهم هر استان مشخص شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه سهم استان در این چهار سال را ۱۱۹ هزار و ۵۶۲ واحد عنوان کرد و افزود: برای ۲ سال ابتدا برای ساخت ۶۰ هزار واحد برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۹۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۸۴ هزار نفر از این تعداد واجدشرایط اولیه بوده که متقاضیان براساس پیامکی که دریافت می‌کنند باید هر چه سریع‌تر مدارک را در دفاتر پستی ارائه کنند که در صورت عدم ارائه از لیست حذف خواهند شد.

وی تأمین اراضی برای ساخت مسکن را مهم دانست و گفت: اراضی ان‌شاءالله با تلاش تمامی دست‌اندرکاران به‌خصوص استاندار و دستگاه‌ اجرایی که باید اراضی مازاد را در اختیار راه‌ و شهرسازی بگذارند، تأمین خواهد شد.

آهکی خاطرنشان کرد: اقدامات بعدی در بحث راهسازی و تکمیل راه‌های مواصلاتی استان از جمله محور اسلام‌آباد به سمت قصرشیرین، سه‌راهی هرسین، محور کرمانشاه- کامیاران و  محور گیلانغرب به سمت سومار، با توجه به اعتبارات است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول