اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مرکز تحقیق و توسعه شتاب‌دهنده رفسنجان وارد فاز اجرایی شد

با حضور مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلنگ احداث مرکز تحقیق و توسعه شتاب‌دهنده شهرستان رفسنجان در دانشگاه ولیعصر(عج) به زمین زده شد.

مرکز تحقیق و توسعه شتاب‌دهنده رفسنجان وارد فاز اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدسعید سیف مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم عصر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی مرکز تحقیق و توسعه شتاب‌دهنده رفسنجان در دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها اولویت جامعه هستند و باید به‌طور ویژه در مورد آینده شغلی آنها چاره‌اندیشی کرد.

وی از روسای دانشگاه‌ها خواست تا همه اعضای هیات علمی گروه‌های مختلف را برای ارتباط موثر با صنعت و جامعه با خود همراه کنند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم با توجه به ماموریت‌گرا بودن دانشگاه‌ها تصریح کرد: وزارت علوم با  همکاری وزارت کشور در صدد هستند که به‌طور ویژه دانشگاه‌های مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها را بر روی مشکلات مردم متمرکز کنند و دانشگاه‌های مناطق مختلف کشور هم باید با توجه به شرایط پیرامونی خود برای رفع مشکلات مردم پیش‌قدم باشند.

رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه، ایجاد و تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح‌های تحقیقاتی برون دانشگاهی، اساتید علمی دانشگاه که در رده برترین‌های کشورند، مرکز جوار دانشگاهی، ارتباطات دانشگاه با صنایع و معادن استان کرمان، اجرای طرح‌های مشترک بین صنعت و دانشگاه توسط دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان  را ذکر کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول