اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسد: وحدت اقوام و مذاهب ملت سوریه را متمایز کرده است

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با رهبر کلیسای ارمنی و هیئت همراه وی تاکید کرد، مهمترین ویژگی که مردم سوریه را متمایز می کند، وحدت آنها با وجود اقوام و مذاهب مختلفشان است.

اسد: وحدت اقوام و مذاهب ملت سوریه را متمایز کرده است

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سراسقف آرام کشیشیان اول رهبر کلیسای ارمنی و هیئت همراه وی امروز به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه رفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، اسد در این دیدار مهم‌ترین ویژگی مردم سوریه را وحدت و انس و الفت میان آنها با وجود نژادها و مذاهب مختلفشان دانست و گفت: این همگونی به معنای انزوای هیچ قومی نیست، بلکه به معنای حفظ همه عناصر هویت برای هر یک از اقوام و طوائف سوری است، به گونه‌ای که وابستگی و ارتباط آنها را با این سرزمینی که هزاران سال است در آن  هستند، تقویت می‌کند.

کاتولیکوس کشیشیان و هیأت همراه تاکید کردند: جنگ علیه سوریه چه از طریق تروریسم و ​​چه از طریق محاصره اقتصادی، با هدف شکستن الگوی منحصربه‌فرد این کشور است که با همه اجزا و فرقه‌هایش تشکیل داده است تا آنها را به سمت مهاجرت و ترک وطن اصلی خود سوق دهد.

آنها تاکید کردند: ارمنی‌های سوری به سوریه متعهد هستند و به کشور خود متعهد خواهند ماند و با تمام توان خود با بقیه سوری‌ها همکاری خواهند کرد تا بر اثرات جنگ غلبه کنند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول