اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم سازان ارسال می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت پیشنهادهای عملیاتی قرارگاه پایش مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به طور روزانه در اختیار تصمیم سازان قرار می گیرد.

پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم سازان ارسال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و همچنین قرارگاه رصد و پایش وضعیت آرد ونان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی، صنعت، معدن وتجارت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و اتاق اصناف ایران تشکیل شده است.

در این بازدید، نمایندگان دستگاه های اجرایی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تخصصی سازمان مربوطه و بیان مسائل و مشکلات، راهکارهایی نیز برای برون از آن ارائه کردند.

محسن کوشش تبار معاون وزیر کشور با حضور در محل این قرارگاه به بررسی نقش آن و حضور موثر نمایندگان مراجع ذی ربط پرداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در قرارگاه، بر ضرورت استمرار فعالیت آن تاکید و اعلام کرد قرارگاه باید با رویکرد شناسائی دقیق مسائل و مشکلات ناشی از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و ورود موثر به موضوعات، در راستای حل و فصل مشکلات اقدام و پیشنهادهای عملیاتی خود را روزانه در اختیار تصمیم سازان و تصمیم گیران قرار دهد.

کوشش تبار همچنین بهره برداری از نظرات کارشناسی و سازنده اعضای قرارگاه برای حل و فصل مشکلات و آینده نگری به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی را ضروری دانست.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول