اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گفتمان جوان‌باوری و جوان‌یاری باید در سازمان‌ها نهادینه شود

سرپرست اداره‌‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه گفتمان جوان باوری و جوان‌یاری باید در سازمان‌ها نهادینه شود، گفت: تاکنون از ظرفیت جوانان در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی، توسعه‌ای و تولیدی از ظرفیت جوانان کمتر استفاده شده و باید به این امر مهم توجه و اهتمام ویژه‌ای شود.

گفتمان جوان‌باوری و جوان‌یاری باید در سازمان‌ها نهادینه شود

به گزارش  خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدحسین خسروی» سرپرست اداره‌کل
ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی بعد در نشست دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان، اظهار داشت: اهمیت به نقش جوانان در مدیریت‌ها و فعالیت‌های اجتماعی امروزه برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جوانان، گفت:هر زمان جوانان ما خواستند و همت کردند به اهداف خود رسیدند.

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برگزاری جلسات با سمن‌ها و پای درد و دل جوانان نشستن و طرح مشکلات از سیاست‌های راهبردی و بررسی ‌و ارائه راهکار نیز از برنامه‌های اجرایی این حوزه است.

خسروی یادآور شد: تا مشکلات جوانان جامعه دیده نشود و احصاء نگردد نمی‌توان راه و چاره‌ای برای آن اندیشید و از همین رو تلاش ما نیز در راستای پیگیری خواسته‌های جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیل امور جوانان خراسان‌جنوبی نیز همواره به دغدغه‌های جوانان در حوزه رفاهی، اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه شده و برای حصول آن از کانال‌های مختلف دنبال می‌شود.

سرپرست اداره‌‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، گفت: هدایت و سوق دادن جوانان به سمت و سوی اهداف انقلاب از اهداف اساسی ما بوده و اعتنا نکردن به این وظیفه منجر به مشکلات عدیده و چالش‌های غیرجبرانی خواهد شد.

خسروی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمنان انقلاب اسلامی برای تخریب باورهای و اعتقادات جوانان، تأکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی سازمان‌های همسو، هم‌افزایی و تعامل می‌توان برنامه‌های خوب، متنوع و هدفمند را برای این قشر عظیم و تأثیرگذار جامعه تدوین و اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه گفتمان جوان باوری و جوان‌یاری باید در سازمان‌ها نهادینه شود، اضافه کرد: تاکنون از ظرفیت جوانان در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی، توسعه‌ای و تولیدی از ظرفیت جوانان کمتر استفاده شده و از این باید به این امر مهم اهتمام ویژه‌ای شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول