اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیام فتح خرمشهر تبعیت از ولایت بود/ ولایت‌مداری مردم پل‌دختر ثابت شده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیام اصلی فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت تا پیروزی بر کفر، استکبار و متجاوز و به معنی واقعی کلمه تبعیت محض از امر ولایت فقیه است.

پیام فتح خرمشهر تبعیت از ولایت بود/ ولایت‌مداری مردم پل‌دختر ثابت شده است

حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی روز سه‌شنبه در مراسم سالروز فتح خرمشهر در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل‌دختر اظهار کرد: بر اساس آیات الهی، همواره طواغیت و کفر در مقابل ولایت الهی و حاکمیت الله، قصد سنگ اندازی جلوی پای مومنان و مانع پیشرفت آنها به سمت خدا داشته و دارند و همین امر در طول تاریخ در عاملیت سقوط و فراز و نشیب ادیان توحیدی و نقش داشته است.

وی سستی، بی‌تفاوتی و دنیازدگی جامعه را در طول تاریخ، عامل ایجاد تزلزل ادیان الهی دانست و افزود: مهم‌ترین درسی که از شهدا، بزرگان و علمای اسلام می‌توانیم بگیریم، بی‌تفاوت نبودن آنها نسبت به ارزش‌های اسلامی و حوادثی است که در دنیا اتفاق افتاده است.
 
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا در هر شرایطی به خاطر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از خانواده و عزیزان خود گذشتند و دفاع از انقلاب را ترجیح دادند.

وی افزود: شهدا می‌دانستند این انقلاب ودیعه الهی و یادگار امیرالمومنین (ع)، برای جامعه شیعه است که به سختی و با جان‌فشانی‌های زیادی به دست آمده است.

موسوی یادآور شد: مردم ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره به علت تحریم و فشار دشمنان در سختی و مرارت هستند و درگیر مبارزات و مقابله با دشمنان خارجی و عوامل ضد انقلاب و هم‌چنین مدیریت بی‌کفایت در داخل بودند.

وی تبعیت از ولایت و اتحاد مردم را تنها راه عبور انقلاب از همه سختی‌ها دانست و افزود: مردم  ولایت‌مدار ایران اسلامی، همیشه تا پای جان، پای ارزش‌ها بوده و هستند و به پشتوانه این هم‌راهی و اتحاد این ناملایمتی‌های امروز نیز به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود.

 استاد حوزه و دانشگاه گفت: برای گذر از سختی‌ها و ناملایمات در انقلاب اسلامی، به افرادی نیاز است که سپر ولایت شوند و امروز آیت‌الله رئیسی در اقدام خود در حوزه اقتصاد این‌گونه عمل کرد و برای اصلاح این ساختار مهم به ویژه در آینده از آبروی خود گذشت.

 وی افزود: شهرستان پل‌دختر با وجود مردم ولایت‌مدار ،مومن و فهیم در طول تاریخ انقلاب اسلامی کوچک‌ترین چوب لای چرخ انقلاب قرار نداده و مشکلی برای نظام ایجاد نکردند و در صحنه‌های مختلف ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

موسوی یادآورشد: بر این اساس از تمام مسئولان شهرستان پل‌دختر ، فرماندار و همه مدیران دستگاه‌ها درخواست می‌شود، تمام تلاش خود را در راستای رفاه و معیشت مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول