اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ساعی: صلاح نبود 20 روز قبل از مسابقات تغییرات باشد/ اهمیت کشورهای اسلامی کمتر از بازی‌های آسیایی نیست

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: صلاح ورزش کشور نبود که 20 روز قبل از بازی های کشورهای اسلامی چنین تغییر و تحولاتی انجام شود.

ساعی: صلاح نبود 20 روز قبل از مسابقات تغییرات باشد/ اهمیت کشورهای اسلامی کمتر از بازی‌های آسیایی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی ساعی پس از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک در مورد تاریخ برگزاری انتخابات و اینکه دو تاریخ پیشنهادی رای نیاورد گفت: مجمع خوبی بود. صلاح ورزش کشور نبود که 20 روز قبل از بازی های کشورهای اسلامی چنین تغییر و تحولاتی انجام شود، چون من به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در کمیته و معاون کاروان باید خیلی از مسائل را بررسی می‌کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی های آسیایی لغو شده است، همه تیم ها با قدرت به مسابقات کشورهای اسلامی می‌آیند و به همین دلیل تغییر و تحولات قبل از مسابقات نه به نفع ورزش کشور بود نه به نفع ورزشکار. خود بازی های کشورهای اسلامی برای ما مهم بوده و اهمیتش کمتر از بازی‌های آسیایی نیست. به هرحال ما جزو قدرتمندترین کشورهای اسلامی هستیم و باید جایگاه خوبی را به دست بیاوریم و به همین دلیل تغییرات باعث می‌شد که ناهماهنگی هایی ایجاد شود. انتخابات 6 ماه عقب افتاده بود و با 20 روز دیگر اتفاقی نمی‌افتد.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد اینکه دبیر عنوان کرده برخی فدراسیون ها به فکر منافع خود بودند، نه کل ورزش گفت: واقعیت این است آن دوستانی که عضو مجمع بوده و در حال حاضر رئیس فدراسیون نیستند، آنها همه اعتقادشان این بود که انتخابات زود برگزار شود تا مورد هجمه قرار نگیرند، اما ما به دلیل صلاح فدراسیون مان و ورزش کشور و اینکه دوست داشتیم بهترین نتیجه را در کشورهای اسلامی بگیریم، دنبال این بودیم که بعدا برگزار شود.

ساعی در مورد اینکه برای انتخابات ثبت نام می‌کند، یا خیر، گفت: ان شاءلله. ببینیم خدا چه می‌خواهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول