اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کاربران فارس من: چرا اپراتورها در افزایش قیمت اینترنت هماهنگ عمل می‌کنند؟ /رگولاتور: نزدیکی تعرفه‌ها در رقابت طبیعی است

معاون وزارت ارتباطات در پاسخ به گلایه کاربران از نبود رقابت در بازار تلفن همراه و اقدام هماهنگ اپراتورها در افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: اپراتور هایی که در حد همدیگر هستند در نهایت تعرفه خدمات را نزدیک به هم اعلام می‌کنند.

کاربران فارس من: چرا اپراتورها در افزایش قیمت اینترنت هماهنگ عمل می‌کنند؟ /رگولاتور: نزدیکی تعرفه‌ها در رقابت طبیعی است

صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در پاسخ به گلایه کاربران از نبود رقابت در بازار تلفن همراه و اقدام هماهنگ اپراتورها در افزایش تعرفه اینترنت همراه، گفت: در رقابت معمولا این اتفاق رخ می دهد.

وی گفت: اپراتور هایی که در حد همدیگر هستند در نهایت نزدیک به هم تعرفه خدمات را اعلام می کنند و این موضوع چندان عجیب نیست.

عباسی ادامه داد: برای مثال اپراتور رایتل که کوچکتر است تعرفه های متفاوت تری دارد. زیرا اندازه متفاوتی دارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: دو اپراتور که با هم رقابت می کنند وقتی ابعاد شان به هم نزدیک می شود در عمل در موارد مختلف به هم نزدیک می شوند.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: در آخر، رقابت بر سر اعداد کوچیک در حد یک درصد تا دو درصد است و این موضوع طبیعی است و عجیب نیست.

کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از اقدام هماهنگ اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در تغییر قیمت بسته های اینترنت همراه گلایه کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول