اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نیروی مسلح جمهوری اسلامی به جای حرف عمل می کند/ آزادسازی خرمشهر طراحی دشمنان را بهم ریخت

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: عملیات آزاد سازی خرمشهر دستاوردهای زیادی داشت که بهم ریختن ذهن طراحان دشمنان یکی از آن ها بود.

نیروی مسلح جمهوری اسلامی به جای حرف عمل می کند/ آزادسازی خرمشهر طراحی دشمنان را بهم ریخت

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جریان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که صبح امروز در میدان صبحگاه تیپ ۱۶ زرهی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد عملیات «آزاد سازی خرمشهر» بازگشت آن به دامان میهن عزیزمان بود، اما مهم تر از آن، اراده ای است که بعد از  مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر با جهان آرای عزیز در میان ملت ایران شکل گرفت. 

وی افزود: با تصمیمی که امام(ره) گرفت، مدیریت جنگ از دست نااهلان خارج و به دست فرزندان انقلاب همچون صیاد شیرازی و حسن باقری افتاد و طرح ریزی عملیات بیت المقدس شکل گرفت. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: دستاورد دیگری که عملیات آزاد سازی خرمشهر داشت این بود که طراحی دشمنان را بهم ریخت و زمانی که خرمشهر آزاد شد اسرائیل به عنوان سگ زنجیری آمریکایی ها عملیاتی را در جنوب لبنان آغاز کرد که ما را در آن جبهه مشغول کند. 

فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) یادآور شد: آمریکایی‌ها تمام سرمایه خود و کشورهای عربی را به منظور حمایت از  صدام پای کار آوردند، دستاورد دیگر عملیات بیت المقدس این است که در طول تاریخ ایران برای اولین بار بخشی از خاک ما اشغال شد و ما با اقتدار تمام آن را پس گرفتیم. 

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: این خرمشهرها ادامه دارند و ۴۳ سال است که قله های غرور را یکی پس از دیگری فتح کردیم و دشمنان خود را از مرزها که هیچ از حوزه نفوذ استراتژیک خود نیز دور کرده ایم، روزی که به خوزستان ما حمله کردند دشمنان به دنبال این بودند که مرکز اقتصادی و درآمدی ما را از ما جدا کنند که البته ما آن ها را با دستان خالی شکست دادیم. 

سردار رفیعی آتانی مطرح کرد: امروز موشک های دوربرد نقطه زن ما هر تهدیدی را ناکام می گذارند و نیروی مسلح جمهوری اسلامی امروز به جای حرف زدن عمل می کند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: ما دیرالزور را شخم زدیم و در وسط اربیل جاسوسان موساد را که در حفاظت دولت کرد و آمریکایی‌ها بودند را از بین بردیم و این اقتداری است که در حوزه دفاعی به دست آورده‌ایم. 

وی بیان کرد: امروز در پهپاد دومین کشور دنیا و در بعضی پهپادها در دنیا اول هستیم، در نانو جزو ۱۰ کشور دنیا، در انرژی هسته ای جزو ۱۰ کشور دنیا و در چشم پزشکی جزو پنج کشور دنیا هستیم و بنابراین این قله هایی هست که ما فتح کرده ایم. 

امروز، روز قدرت نمایی ما است

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: امروز روز قدرت نمایی ماست و هر آنچه که به ذهن سران نظام به ویژه مقام معظم رهبری برسد ما آن را عملی می کنیم. 

وی افزود: نبرد خرمشهر یک سال و نیم طول کشید اما امروز نبردهای ما در مدت کوتاه تری صورت می گیرد که به عنوان مثال نبرد ۳۳ روزه لبنان، ۲۲ روزه کرانه باختری، هشت روزه فلسطین، توقف نفتکش در مدت 48 ساعت اشاره کرد. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اضافه کرد: امروز پیشرفت های ما آنقدر زیاد است که دشمنان در ذهن شان هم دیگر قصد تعرض به ما را ندارند و تمام امیدشان به این اراذل و اوباش و جریان هایی مانند تکفیری ها است. 

سردار رفیعی آتانی مطرح کرد: دشمنان امروز با تمام قدرت شان حتی کشوری مثل اوکراین را نمی توانند همراهی کنند بنابراین امروز، روز اقتدار ماست و ما هیمنه آمریکا را در عمل شکسته ایم. 

وی تصریح کرد: به عنوان سرباز کوچک ملت در سپاه صاحب الامر(عج) این اطمینان را به مردم می دهم که کوچک ترین تعرضی به ملت ایران را در هر کجای دنیا بدون پاسخ نخواهیم گذاشت.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به شعار سال، افزود: در حوزه اقتصادی کارهای خوبی انجام شده اما تنگی معیشت مردم، غصه ولی خداست، در این حوزه هم باید خود را به قله برسانیم که البته دشمن نیز به این قضیه دلبسته است اما تصمیمات خوبی گرفته شده و دولت جراحی بزرگی را در حوزه اقتصادی شروع کرده است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: اگر کار دولت درست نبود نباید دشمنان صدای شان در می آمد، آیا الان آمریکایی‌ها دلشان به حال ما سوخته است که می‌گویند این حذف ارز ترجیحی کار درستی نیست؟ 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: آیا دشمنی که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را در دهه شصت شهید کرده، جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرده و ما را تحریم کرده است نگران ماست؟ بنابراین نشان می دهد نشان می دهد راه را درست رفته ایم. 

وی اضافه کرد: امروز کشورهایی که پول دار و نفت خیز هستند بعضی کالاهای شان ۵۰ برابر افزایش پیدا کرده که حتی آن ها نیز از تصمیم‌های نادرست اقتصادی قبلی ما استفاده می کردند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) افزود: ۱۵ میلیون نفر از کشورهای همسایه از ارز ترجیحی ما استفاده می کردند و  این تصمیم درستی است که البته ملت باید همکاری و  همراهی داشته باشند.

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: امروز ما در حوزه فروش نفت مشکلی نداریم و بدون امضای FATF و سر تعظیم فرود آوردن جلوی تحریم ها هم می توانیم کار خود را انجام دهیم که البته آن مسیر را هم تعطیل نمی‌کنیم و مذاکرات را پر قدرت انجام می دهیم و حقمان را از دنیا می گیریم. 

وی یاد آور شد: امروز با حضور مردان و با اقتدار نیروی مسلح جمهوری اسلامی و با حمایت بی بدیل مردم حق خود را از دشمن می گیریم و بنابراین روز ناامیدی نیست چرا که  تصمیمات خوبی گرفته شده و طبیعتاً کارهای بزرگ تبعاتی را نیز دارد. 

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: تبعات را باید دولتمردان مدیریت کنند و بیشتر از همه مردم باید همراهی کنند.

باید خرمشهر ارز ترجیحی را مانند آزاد سازی خرمشهر فتح کنیم  

وی ادامه داد: چرا باید برخی افراد بعضی کالاها را گران کنند درحالی که مشخص است این ارز بر روی چه کالاهایی اثر گذاشته است؟ باید خرمشهر ارز ترجیحی را مانند آزادی خرمشهر فتح کنیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان گفت: اعتماد و اتکا به خداوند متعال و رهبری بی بدیل امامین انقلاب و حضور مردم مهمترین دلیل پایداری جمهوری اسلامی است و دشمن هم تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این موارد و زیر سوال بردن اعتقادات ما مانند مراسمات اربعین یا اعتقاد به مقام معظم رهبری می کند، البته تا زمانی که این سه اصل وجود داشته باشند بنا به گفته امام عزیز آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول