اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جام ۱۵ خرداد در ورامین برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اشاره به افتتاح برنامه‌های جام ۱۵ خرداد در روز چهارشنبه، گفت: جام ۱۵ خرداد در دو بخش نمایش و رژه و با برنامه‌های متنوع ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

جام ۱۵ خرداد در ورامین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حامد رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه، اظهار کرد: اکثر کسانی که در رأس هیئت های ورزشی قرار گرفتند افراد با تجربه و باسابقه و صاحب اعتبار در ورزش ورامین هستند، اما اینکه فردی با همه این فاکتورها بتواند ورزش را مدیریت کند بحث دیگری است.

وی گفت: لزوماً هیئت نباید باشگاه داری کند بلکه باید کار هیئت ورزشی را مدیریت کند، زیرا مدیریت کردن کار هیئت ورزشی موضوع بسیار مهمی است که چگونه آن فرد بتواند این کار را مدیریت کند، در واقع باید در چارچوب مشخصی حرکت کرد تا کارها رو به جلو سوق داده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: طی جلسه ای که با تمامی هیئت های ورزشی داشتیم از همه این عزیزان برنامه گرفتیم و امیدواریم هیئت های ورزشی برنامه های خودشان را تبدیل به عمل کنند زیرا در سال های قبل بیلان کاری وجود نداشت که فلان هیئت ورزشی چه کاری انجام می‌دهد.

رستمی بیان کرد: در مدت زمانی که این مسئولیت با حقیر بوده، ۵ هیئت ورزشی را تحویل گرفتیم که فعال بوده و به جرات می توان گفت که به ۱۰ هیئت رسیده و حدود ۱۶ هیئت ورزشی نیمه فعال داشتیم که اکثرا آنها فعال شدند و حدود ۸ هیئت غیرفعال بود که تبدیل به نیمه فعال شدند و امیدواریم با حرکت رو به جلو بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

رئیس اداره ورزش ورامین خاطر‌نشان کرد: در موضوع اماکن ورزشی متأسفانه با توجه به وضعیت بودجه ای که در دولت مشاهده می‌شود مشکلات زیاد است و نمی توانیم توقع داشته باشیم پروژه ای تعریف شود و یا پروژه نیمه کاره ای به زودی اتمام و به بهره برداری برسد.

رستمی ضمن بیان اینکه دو موضوع را در ورزش ورامین پیگیری می‌کنیم، افزود: یکی بحث راه اندازی مجدد استخر کوثر است که اداره ورزش و جوانان استان قول های خوبی را در این خصوص داده است و ما هم به شدت پیگیری این موضوع هستیم.

وی با اشاره به تجهیز خوابگاه ورزشی ورامین، افزود: یکی از نیازهای شهرستان ورامین بحث تجهیز خوابگاه ورزشکاران شهرستان است و بنا داریم برای ایام عیدغدیرخم یک گلریزان در زورخانه شهدای میدان راه آهن داشته باشیم که با کمک خیرین بتوانیم آن خوابگاه ورزشی شهرستان را راه اندازی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین عنوان کرد: طی سه ماه گذشته ۸۰ تشک و پتو این خوابگاه فراهم شده است و اگر این خوابگاه اتفاق بیافتد بر ظرفیت شهرستان از چند لحاظ اضافه خواهد شد، با انجام این مهم خیلی از هیئت های ورزشی می‌توانند مسابقات کشوری در شهرستان برگزار کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: تاکید کردیم هیئت های ورزشی در بحث روابط عمومی‌شان حتما از خبرنگاران برای کار مجموعه استفاده کنند، شهرستان ورامین در بحث ورزش در ایجاد هیجان ورزشی ضعیف است و امیدواریم این مهم با استفاده از پتانسیل خبرنگاران به‌عنوان روابط عمومی هیئت های ورزشی برطرف شود.

وی گفت: در حوزه جوانان باتوجه به اینکه اسکلت خانه ورزش در میدان ولیعصر(عج) زده شد، حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما اراده ای برای اتمام این پروژه نمی بینیم و در واقع هیچ گونه شیوه نامه ای برای ادامه این مهم دیده نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر باتوجه به وضعیت بودجه که در اداره ورزش داریم حدود ۳۰ درصد از لحاظ بیمه و حقوق عقب هستیم.

افتتاح برنامه جام ۱۵ خرداد در روز چهارشنبه چهارم خرداد

رستمی اظهار کرد: افتتاح برنامه جام ۱۵ خرداد در روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه با حضور مسؤولین، پیشکسوتان ورزش، خیرین ورزشی و خانوادهای ورزشکاران در دو بخش نمایش و رژه در سالن شهید گلعباسی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود حضور هزار نفری در این مراسم را داشته باشیم.

وی افزود: هدف از این کار به اجرا گذاشتن ورزش ورامین است تا پی ببریم ورزش ورامین در چه جایگاه بالایی قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: از جمله برنامه‌های ورزشی که بمناسبت قیام ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، دوچرخه سواری از محمدآباد عرب ها تا میدان کفن پوشان خیرآباد، مسابقه رکورد طناب زنی روی کفی تریلی به سمت حرم امام خمینی(ره) است برگزار می‌شود، همچنین طی دو ماه آینده بحث پیاده روی خانوادگی را در شهرستان ورامین خواهیم داشت که از ابتدای میدان بسیج تا ورودی شهر ورامین که خیرآباد است برگزار خواهد شد.

رستمی عنوان کرد: ۹۵ باشگاه خصوصی در شهرستان ورامین داریم که از این تعداد ۴۵ باشگاه مورد بازرسی قرار گرفته و به ۳۰ باشگاه اخطار داده شده، یک باشگاه پلمب و ۳ باشگاه دیگر در مرحله پلمب است و ۱۶ باشگاه نیز پیگیر تمدید مجوز و مجوز گرفتن برای باشگاه خودشان هستند که این اتفاق در سالیان قبل نمی افتاد و تلاش می‌شود تا برج ۵ تمامی باشگاه های سطح شهرستان دارای مجوز شوند در غیر این صورت باشگاه پلمب و جمع آوری خواهد شد، همچنین اگر مربی ای دارای مجوز نباشد قطعا با آن باشگاه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به نرخ شهریه های باشگاه ها، گفت: شهریه باشگاه های بدن سازی باتوجه به تعرفه ۱۴۰۰ مصوب شده بود اما در این چند ماه اخیر تاکنون نرخی مصوب نشده، وسایل ورزشی که باشگاه ها خریداری می‌کنند چندین برابر شده و با وجود هزینه ها درست است که باید نرخ بالاتری را دریافت کنند اما در توان مردم نیست و در ورامین بیشتر از نرخ ۳۰۰ تومان شهریه ای مجاز نیست و بیشتر از هم با آن باشگاه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول