اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

شعار امسال نقشه راهی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نبرد حساس و سنگینی در جریان است که در این جنگ نیز باید قدم‌های محکمی را برداریم و اینکه معظم له شعار سال را تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین انتخاب می‌کنند، نقشه راهی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

شعار امسال نقشه راهی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت سالروز سوم خرداد، روز فتح خرمشهر و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گفت: عظمت و بزرگی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر و همچنین، رمز ماندگاری چنین واقعه‌ای، در حماسی بودن آن است و حماسه‌آفرینی یعنی توکل بر خداوند متعال و اقدام شجاعانه.

 طاهری با اشاره به اینکه ما در جنگ تحمیلی حتی در تهیه سیم خاردار هم با مشکل مواجه بودیم ، خاطرنشان کرد در خرمشهر ما فقط با عراق نجنگیدیم بلکه دنیای استکبار در مقابل ایران اسلامی ایستاده بود و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

دبیر حزب موتلفه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر عرصه‌ای که قابلیت تبدیل‌شدن به میدان جهاد و مبارزه با دشمن را داشته باشد، آنجا مستعد حماسه‌آفرینی است گفت: در هر میدانی که دشمن وارد می شود، چه جنگ سخت، چه جنگ نرم و چه جنگ اقتصادی، آنجا فرصتی برای حماسه‌آفرینی است و حماسه‌آفرینان باید در آن عرصه با شجاعتِ توام با بصیرت و استقامت، حضور یافته و به تحقق وعده های الهی و نصرت پروردگار نیز ایمان داشته باشند.

وی افزود: امروز به پشتوانه نیروهای مقتدر مسلح که تحت امر فرماندهی معظم کل قوا هستند، احتمال جنگ نظامی بسیار کم، اما در  عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نبرد حساس و سنگینی در جریان است که در این جنگ نیز باید قدم‌های محکمی را برداریم و اینکه معظم له شعار سال را تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین انتخاب می‌کنند، نقشه راهی برای پیروزی در جنگ اقتصادی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور یکروزه به وجود نیامده که یکباره انتظار حل آن را داشته باشیم تصریح کرد: ریشه مشکلات اقتصادی فعلی کشور ناشی از سیاست‌های غلط اقتصادی دولت گذشته است و مدیران ناکارامد، وضعیت امروز اقتصاد کشور را پدید آورده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم قدم اول را برای اصلاح اقتصاد بیمار و ساختارهای معیوب گذشته محکم و جدی برداشته است و همه باید در این جراحی اقتصادی، همراه با دولت باشیم تا بتوانیم شرایط کشور را بهبود ببخشیم.

 طاهری افزود: کسانی که می‌گویند در فرصت کوتاه می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد اشتباه می‌کنند و در این مسیر می‌بایست با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده از نظرات متخصصین دلسوز به نظام و انقلاب اسلامی گام‌های رو به جلو برداشت.

طاهری عنوان کرد: این نبرد اقتصادی را با درایت و همت دولت انقلابی و همراهی و بصیرت عمیق مردم قطعا با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت و این جهاد کبیری است که پیش روی ما است.

وی گفت: باید از فتح خرمشهر درس‌های بزرگی گرفت و ملتی که به نصرت خدا باور داشته و از خود گذشتگی کند و مردمی که پشتیبان ولی فقیه باشند همیشه پیروز میدان هستند و هرگز شکست نمی‌خورند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول