اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی تشریح شد/اعلام فراخوان جذب از خرداد

معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی را تشریح کرد.

تغییرات فراخوان جذب مدرس علمی کاربردی تشریح شد/اعلام فراخوان جذب از خرداد

اصغر کشتکار معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه روند جذب مدرس این دانشگاه در سال جاری تغییر عمده‌ای نکرده است، گفت: در پذیرش جدید تاکید بر آموزش‌های مهارتی است.

وی با بیان اینکه فراخوان جذب مدرس امسال در دو مرحله صورت می‌پذیرد، گفت: داوطلبان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی مدارکشان را در سامانه‌ای که معرفی می‌شود، آپلود می کنند، مدارک در کمیته‌های استانی بررسی و افراد دعوت به مصاحبه حضوری می‌شود.

معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه ترکیب کمیته‌های ارزیابی مدارک داوطلبان تدریس در این دانشگاه تغییر می‌کند، گفت:‌ در یک دوره بیشتر افرادی که در این کمیته‌ها حضور داشتند از دانشگاه نظری بودند و آشنایی چندانی با آموزش‌های مهارتی نداشتند، این ساختار باید تغییر می‌کرد.

وی با اشاره به تغییر فرم‌های ارزیابی، گفت: فرم های ارزیابی و فرم‌های مصاحبه در کمیته‌های ارزیابی نیز تغییر می‌کنند و کیفی‌تر می‌شوند، باید بررسی کنند که افراد چقدر نظام علمی کاربردی را می‌شناسند و با نظام مهارتی آشنا هستند،  دیگر دنبال مدرسان نظری نیستیم، جای فعالیت اساتید نظری علمی کاربردی نیست. بنابراین هم اعضای کمیته های بررسی و هم فرم‌های ارزیابی بازنگری می‌شوند. 

کشتکار با بیان اینکه فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال خردادماه صورت می‌پذیرد، گفت: از سال بعد این فراخوان در اردیبهشت ماه خواهد بود،‌ باید فرایند جذب این مدرسان  تا مهرماه تمام شده و تعیین تکلیف شده باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول