اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سرانه اتباع در شهرستان‌های دشت ورامین پرداخت شود

نماینده شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل مربوط به مهاجران و اتباع خارجی دیار پانزده خرداد باید بررسی و سرانه بهداشتی، آموزشی و غذایی اتباع در منطقه پرداخت شود.

سرانه اتباع در شهرستان‌های دشت ورامین پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید مسائل مربوط به مهاجران و اتباع خارجی دیار پانزده خرداد بررسی وسرانه بهداشتی، آموزشی و غذایی اتباع خارجی در منطقه پرداخت شود. 

وی گفت: پیرو سفر و نظارت میدانی هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک؛ در جلسه رسمی این کمیسیون که با حضور وحیدی وزیر کشور و معاونانش برگزار شد؛ مسائل مهاجرین و اتباع خارجی در این شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به منطقه و وضعیت مهاجرین و اتباع خارجی در حوزه انتخابیه ورامین ارائه داد و افزود: باید به طور مشروح پیامدهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی ناشی از حضور مهاجرین افغانستانی و اتباع خارجی را تبیین کرد.

نوش‌آبادی تقویت ساختارهای انتظامی و امنیتی و پرداخت سرانه غذایی، بهداشتی و آموزشی منطقه را مورد تاکید قرار داد و از وزیر کشور خواست با سفر به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شده و نسبت به حل مشکلات مطروحه در جلسه، چاره اندیشی کند.

احمد وحیدی وزیر کشور ضمن تقدیر از گزارش میدانی نوش‌آبادی از وضعیت انتظامی، امنیتی، اجتماعی و مسائل اتباع خارجی، قول مساعد داد تا در اولین فرصت با سفر به دیار پانزده خرداد، پیگیر مسائل و مشکلات منطقه باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول