اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح کارگاه خیاطی احسان در جزیره هرمز+فیلم

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان گفت: کارگاه خیاطی احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی در جزیره هرمز افتتاح شد.

افتتاح کارگاه خیاطی احسان در جزیره هرمز+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان امروز در حاشیه افتتاح این کارگاه خیاطی اظهارکرد: ستاد اجرایی تا کنون خدمات زیادی را در جهت پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز به مردم داشته است و افتتاح این کارگاه خیاطی در ادامه خدمات این ستاد برای محرومیت زدایی و توانمندسازی مردم است.

 

ویدیو: مرتضی آخوندی 

 

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کنار خدمات اجتماعی برای مردم مناطق محروم در جهت توانمندسازی آنان در قالب کارگاه های اشتغال محور فعالیت می‌کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی عنوان کرد: تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان توسط بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت پیشرفت در جزیره هرمز هزینه شده است.

به گزارش فارس، این کارگاه به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی، قرارگاه مدینه منوره و مرکز مقاومت بسیج سپاه راه اندازی و برای بیش از ۴۰ نفر از بانوان جزیره شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ۳۸۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول