اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می‌شود

فرماندار شهرستان دهاقان از تشییع و تدفین پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام روز پنجشنبه و جمعه در این شهرستان برگزار می‌شود.

پیکر معلم شهید محمود دهقانی در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد برنامه‌ریزی استقبال از پیکر مطهر شهید محمود دهقانی اظهار داشت: شهدای عزیز ما خودشان تدبیر می‌کنند که مراسم چگونه برگزار شود و چگونه مردم از این فیض بهره‌مند شوند و این نیست که ما دور میز جمع شویم و مدیریت مراسم را انجام دهیم.

وی ادامه داد : برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده تا حداکثر استفاده را از این اتفاق که پس از بیش از ۳۰ سال چشم انتظاری، خانواده‌ای شاهد بازگشت شهیدش است را  ببریم و به نحو شایسته از خانواده این شهید والا مقام تقدیر کنیم.

جمشیدیان بیان کرد: در جهت برگزاری بهتر برنامه‌ها کمیته‌هایی تشکیل شده است که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند و در این راستا فعالیت خود را انجام خواهند داد.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و نشر محتواهای مربوطه را با همکاری اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی را بر عهده دارند و همچنین پوشش خبری مراسم را هم انجام خواهند داد.

وی افزود: کمیته‌های پشتیبانی، امنیتی انتظامی ، امداد و بهداشت،فضا سازی،  حمل و نقل ، ارتباطات، تدفین و محتوا نیز برنامه‌هایی که ابلاغ  می‌شود را انجام خواهند داد.

جمشیدیان خاطر‌نشان کرد: مراسم استقبال و تشییع شهید دهقانی روز پنجشنبه پس از تحویل پیکر مطهر شهید از اصفهان در روستای پوده انجام و پس از برگزاری برنامه‌های  پیش‌بینی شده ستاد روستایی پیکر مطهر شهید روز جمعه در روستاهای شمالی، شهر گلشن، شهر دهاقان انجام و پس از نماز جمعه نیز مراسم تدفین در روستای پوده انجام خواهد شد.

انتهای پیام /۶۳۱۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول