اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فتح خرمشهر منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر منشا عزت ایران اسلامی و درخشش ملت ایران در عرصه های مختلف است.

فتح خرمشهر منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر که به زیبایی روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده یادآور رشادت های ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام است و حماسه سوم خرداد سرآغاز سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

وی افزود: فتح خرمشهر منشا عزت ایران اسلامی و درخشش ملت ایران در عرصه های مختلف و نماد «ما میتوانیم» است و این حماسه بزرگ برای امروز و فردای نسل جوان باید همواره زنده بماند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: عملیات غرورآفرین بیت المقدس که موجب آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شد به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و از حماسه های ماندگار و سرنوشت ساز است و برای همیشه در تاریخ پرتو افشانی می کند؛ یوم الله سوم خرداد تجلی قدرت لایزال الهی است.

وی با بیان اینکه آزادی خرمشهر فراتر از یک پیروزی در عرصه نبرد با دشمنان اشغالگر بود بلکه یک معجزه الهی بود،گفت: حماسه سوم خرداد به دست توانای رزمندگان اسلام رقم خورد و سرآغاز درخشش ملت ایران و جوانان ایرانی در عرصه های خودکفایی و خودباوری است و به برکت حماسه سوم خرداد ایران اسلامی مسیر پیشرفت و حرکت به سمت قله های بلند را با اقتدار حرکت می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی گفت: امروز اردوگاه دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا و حامیان کودک کش صهیونیستی آنها در پی تصرف خرمشهرهای ذهنی، فکری و نرم افزاری ملت ایران و خصوصا جوانان هستند که در چنین فضایی تحقق جهاد تبیین موثرترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح با برافراشته نگه داشتن پرچم اقتدار، عزت، مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان در میدان های مختلف اجازه عرض اندام و توطئه علیه ارزش های انقلاب اسلامی را نخواهند داد و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان در هر نقطه ای قاطعانه پاسخ درخور خواهند داد.

 
 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول