اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجتماع میلیونی اربعین نماد اقتدار و انسجام شیعیان است

فرماندار قرچک گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی نماد اقتدار، وحدت و انسجام شیعیان است و علاوه بر تمامی کارکردهای سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت روحیه جمعی خواهد شد.

اجتماع میلیونی اربعین نماد اقتدار و انسجام شیعیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در نشست ستاد اربعین این شهرستان، اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی ادارات برای این است که از خیل عظیم مردم و مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) جا نمانیم و برای بهره‌مندی بیشتر مردم از این جریان بزرگ فرهنگی مذهبی تلاش کنیم.

وی گفت: اجتماع میلیونی اربعین حسینی نماد اقتدار، وحدت و انسجام شیعیان است و علاوه بر تمامی کارکردهای سیاسی و اجتماعی، موجب تقویت روحیه جمعی خواهد شد.

فرماندار قرچک افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت باید در کنار شناخت فلسفه قیام و شهادت این امام همام باشد تا بر شور و شعور پیاده‌روی اربعین بیافزاید.

فاتحی نژاد بیان کرد: کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، پشتیبانی، مشارکت‌های مردمی و غیره ستاد اربعین و همچنین ستاد جاماندگان که همه ساله از این شهرستان به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود، باید بهتر از سال‌های گذشته عمل کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول