اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آرزویی که برآورده شد؛ 30 کودک و نوجوان سندرومی در سیرجان پلیس شدند

30 نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی ایستادند و برای ساعاتی همکار پلیس شدند.

آرزویی که برآورده شد؛ 30 کودک و نوجوان سندرومی در سیرجان پلیس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز 30 نفر از کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری سندروم داون که آرزوی پلیس شدن را در سر می‌پروراندند با لباس پلیس در کنار فرمانده و ماموران نیروی انتظامی و همچنین فرماندهان و ناویان مرکز آموزش دریایی قرار گرفتند تا برای ساعاتی همکار پلیس باشند.

سرهنگ مرتضی امیر سبتکی فرمانده انتظامی سیرجان در این ارتباط گفت: آنها نیازمند حمایت‌های اجتماعی هستند و همه دستگاه‌های اجرایی باید در برابر حقوق کودکان سندرومی احساس مسئولیت کنند.

 

وی افزود: بر حسب وظیفه دینی و اجتماعی گفتگوهای صمیمانه‌ای با کودکان سندروم داشتیم و آنها چهره زیبا، مهربان و پرتوانی از پلیس در ذهن خلاق خود داشتند و دلشان می‌خواست پلیس شوند و آدم‌هایی که دیگران را اذیت می‌کنند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: حمایت عاطفی، همیاری و پاسخ به احساس زیبای کودکان سندرومی   باعث شد تا با مجموعه فرماندهی و همکاران مان برنامه‌ریزی کنیم تا این کودکان یک روز پلیس شوند و به‌طور عملی با کار پلیس آشنا شوند و آن احساس زبیای خود به پلیس در ذهن و رفتارشان نهادینه شود.

 

به گزارش فارس، این کودکان پس از بازدید از مرکز نظارت تصویری پلیس شهرستان به طور عملی سوار بر خودروهای پلیس شدند و با گشت‌زنی در سطح شهر، ساعت‌هایی پلیس شهر بودند.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول