اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف ١١۵ تن کالای اساسی احتکار شده از سه انبار در قوچان

فرمانده انتظامی قوچان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با محتکران کالاهای اساسی، مأموران پلیس آگاهی قوچان با اشراف اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی کالای اساسی و مصرفی در سه انبار اطلاع پیدا کردند

کشف ١١۵ تن کالای اساسی احتکار شده  از سه انبار در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمد طبسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات اخیر کالاهای احتکارشده در این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با محتکران کالاهای اساسی، مأموران پلیس آگاهی قوچان با اشراف اطلاعاتی از احتکار مقدار زیادی کالای اساسی و مصرفی در سه انبار اطلاع پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این انبارها متعلق به یک نفر بوده است، افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی، ۶۰ تن گندم، یک هزار و ۱۰۰ کیسه کود به وزن ۵۵ تن و ۵۶۰ کیلوگرم کشف کردند.
فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این زمینه ۴ متهم دستگیر شده و کالاهای مکشوفه تحویل جهاد کشاورزی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول