اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان از ابتدای سال 1401 تاکنون خبر داد.

کشف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای اصفهان، محمود چیتیان، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز یکم خردادماه تعداد ۱۰۷ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۵ مورد مأموریت درون شهری و برون شهری به صورت شبانه‌روزی در راستای حفاظت از منابع آب استان طی این مدت انجام شده است، گفت: ۷۳ عدد پمپ و کفکش غیرمجاز نیز از شبکه‌های آبیاری توقیف شد.

چیتیان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو تانکر در حین برداشت غیرمجاز از شبکه‌های آبیاری افزود: ۱۴ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز نیز در این بازه زمانی دو ماهه توقیف شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان سامانه ۳۸۴۸ را یکی از راه‌های ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد و بیان کرد: مردم می‌توانند در سراسر استان  از طریق این سامانه در تمام طول شبانه‌روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف‌شکنی غیر مجاز چاه، بهره‌برداری از چاه‌های فاقد پروانه را مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه‌های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸  است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول