اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرغ گرم به تاریخ روز در بازارهای کوثر توزیع می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: کلیه اقلام به قیمت مصوب و جدید و مطابق با اعلام نرخ ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود؛ در انبارها و قفسه‌های بازارهای کوثر، تمام کالاهای مورد نیاز شهروندان موجود است و علاوه بر آن مرغ گرم نیز به تاریخ روز توزیع می‌شود.

مرغ گرم به تاریخ روز در بازارهای کوثر توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: با تدابیر و تمهیدات در نظر گرفته شده، سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان برای تأمین و عرضه کالاها و محصولات مورد نیاز، شهروندان می‌توانند با آرامش و اطمینان خاطر ارزاق و مایحتاج خود را از بازارهای روز کوثر شهرداری تهیه کنند.

وی با بیان اینکه اقلام گوناگون در بازارهای کوثر به وفور وجود دارد، افزود: طبق اطلاعیه شماره ۳ ستاد تنظیم بازار کلیه اقلام به قیمت مصوب و جدید و مطابق با اعلام نرخ ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود؛ در انبارها و قفسه‌های بازارهای کوثر، تمام کالاهای مورد نیاز شهروندان موجود است و علاوه بر آن مرغ گرم نیز به تاریخ روز توزیع می‌شود.

ماه‌آورپور تأکید کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه نقض و کمبود می‌توانند علاوه بر مراجعه به بازرسان مستقر در فروشگاه‌های کوثر با شماره‌های ۱۳۷ و ۳۵۵۳ داخلی (۱) برای وصل به سازمان و داخلی (۲) جهت ارتباط تلفنی با کوثرها تماس بگیرند‌‌‌‌‌‌‌.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول