اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

امکان جذب نیروی خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه، با هدف جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و تسهیل روند استقرار آنها خبر داد.

امکان جذب نیروی خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در نشستی با مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و  مدیران کل  اقتصاد و دارایی البرز بر حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام، تاکید کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران خارجی است تا روند سرمایه‌گذاری و کسب مجوزهای کسب و کار در این منطقه برای این شرکت‌ها تسهیل شود.

وی با اشاره به امکان جذب نیروهای خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه گفت: هم اکنون بیش از 260 سرمایه‌گذار داخلی به پیام آمده و سهم سرمایه‌گذاران خارجی یک درصد است و بنا داریم تا سهم سرمایه‌گذاران خارجی را در برنامه‌های پیش‌بینی شده برای استقرار در این منطقه به 5 درصد برسانیم.

گفتنی است در این نشست مشکلات مالیاتی، گمرکی و بیمه‌ای سرمایه‌گذاران مستقر در منطقه ویژه نیز بررسی و تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات و حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی پیام اتخاذ شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول