اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«سلفی با دموکراسی» و «هناس» به سینماها می‌آیند

فیلم‌های سینمایی «سلفی با دموکراسی» از این هفته و «هناس» از اواسط خرداد روی پرده سینماها می‌روند.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی از چهارشنبه ۴ خردادماه روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم که به سرگروهی سینما کورش اکران می‌شود، داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته‌اند و داستان آن تقریباً در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد. 

 

 

پولاد کیمیایی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی، نیما شاهرخ‌شاهی، مهدی صبایی، قاسم زارع، کورش تهامی، مجید مهین دوست و مرتضی تهرانی از جمله بازیگرانی هستند که در «سلفی با دموکراسی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

* شبیه به شهادت حسن صیاد خدایی

همچنین فیلم سینمایی «هناس» روایتی از زندگی و ترور داریوش رضایی‌نژاد است، از اواسط خرداد راهی اکران در سینماهای سراسر کشور می‌شود. این فیلم به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه با برداشتی از سلسله ترورهای دهه ۸۰ تا ۹۰ دانشمندان هسته‌ای، نخستین اثر با محوریت پرداخت به زندگی شهدای هسته‌ای است.

فیلمنامه «هناس» که در ژانر ملودرام عاشقانه به نگارش درآمده؛ تلاش دارد مخاطب را با عمق تلخی ماجرای ترور افراد شاخص ملی آشنا کند. این فیلم در جشنواره فجر با استقبال سرد منتقدان مواج شد. 

 

 

ترور «حسن صیاد خدایی» از مدافعان حرم که روز گذشته در محله مجاهدین اسلام رخ داد، تداعی‌کننده لحظه ترور داریوش رضایی‌نژاد است.

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی هستند. وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) و سیاوش طهمورث، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول