اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان‌های بوشهر احداث می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با تکمیل و بهره برداری از درمانگاه‌های خورموج و دلوار خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان هم برقرار می‌شود.

درمانگاه تامین اجتماعی در همه شهرستان‌های بوشهر احداث می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن اسماعیلی در حاشیه بازدید و بررسی روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار اظهار داشت: در حال حاضر از پروژه‌های در دست احداث درمانگاه در شهرهای دلوار، خورموج و دیلم، عملیات ساخت درمانگاه خورموج نهایی شده و پروژه احداث درمانگاه دلوار ۳۷ درصد و درمانگاه دیلم نیز ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های در حال احداث، تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به عدد ۱۲ خواهد رسید.

اسماعیلی تصریح کرد: شهرستان‌های تنگستان و دشتی که تا پیش از این تنها شهرستان‌های فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بودند با بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی خورموج و دلوار این شهرستان‌ها نیز از خدمات درمان مستقیم سازمان بهره‌مند خواهند شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان کرد: در کنار توسعه کمی و استقرار مراکز درمانی در کلیه شهرستان‌های استان به جد توسعه کیفی خدمات به جامعه تحت پوشش را نیز دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول