اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخشش بوکسور خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

در سی‌اُمین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی «فایده» با گردن آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.

درخشش بوکسور خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده سی‌اُمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی با معرفی برترین‌ها در زاهدان بسته شد.

در این ماراتن ملی ۱۸۶ بوکسور برتر ایران از ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان روی رینگ رقابت‌ها رفتند.

سی‌اُمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در اوزان ۱۳گانه (۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳.۵، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ و ۹۲+ کیلوگرم) و در سه راند سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین بین المللی انجام شد.

در وزن وزن ۵۴ کیلوگرم این رویداد ورزش ملی «سینا فایده» از خراسان‌جنوبی با شایستگی و صلابت‌ از سد رقیبان‌ مرحله مقدماتی گذشت و راهی فینال رقابت‌ها شد.

بوکسورخراسان جنوبی در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در مقابل «محمدحسین حقی» از زنجان به میدان رفت که ضربه فنی شد و از صعود به فینال رقابت‌ها بازماند. 

«فایده» در رقابت رده‌بندی وزن ۵۴ کیلوگرم این دوره از مسابقات نتیجه را به حریف‌ قدر و ملی‌پوش کشورمان واگذار کرد و با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

به گزارش فارس؛ کسب مدال رنگی برنز «سینا فایده» در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور ارمغانی است که برای نخستین بار نصیب خراسان‌جنوبی شده که در صورت حمایت مسئولان می‌تواند نقطه عطفی برای ورود بوکسورهای‌ شایسته استان به اردوهای تیم ملی قلمداد شود. 

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول