اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله اعرافی: کنگره شهدای روحانی باید در عرصه جهاد تبیین مؤثر باشد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی بایستی در فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری موثر باشد که روح آن نیز ارتقاء اعتماد نسل جدید و جامعه به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

آیت‌الله اعرافی: کنگره شهدای روحانی باید در عرصه جهاد تبیین مؤثر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در قم با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا مستمراً پیام شهدا به مردم و طلاب برسد، عنوان کرد: حماسه‌ای که کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی ایجاد خواهد کرد، باید در تربیت اجتماعی، سیاسی و انقلابی جامعه مؤثر باشد.

وی اضافه کرد: ما نیاز داریم به اینکه در متن نظام آموزشی و تربیتی مدارس و حوزه رویکرد اجتماعی و انقلابی داشته باشیم و بایستی محصول این کنگره به شکلی در برنامه‌های حوزه علمیه قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور مطرح کرد: این کنگره باید در جهت جهاد تبیین مؤثر باشد و روح جهاد تبیین این است که اعتماد نسل جدید و جامعه را به گذشته انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ارتقاء دهیم و بینش و امید به نسل امروزی دهیم.

وی تصریح کرد: باید محصولاتی از کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی به شکل نرم‌افزاری به دست آید و آماده و انتشار شود.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول