اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نظارت ها معطوف به چند کالا نشود

استاندار قزوین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه نظارت بر کالاهای ضروری گفت: قرارگاه مشترکی برای انجام این کار شکل گرفته که انتظار می‌رود نظارت ها معطوف به چند کالا نشوند و سایر اقلام نیز مورد بازرسی قرار گیرند.

نظارت ها معطوف به چند کالا نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد تجمیعی تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم در بخش نان، به منظور جلوگیری از هرگونه بی‌عدالتی در توزیع آرد، اداره غله سهمیه آرد نانوایی ها را در راستای نظارت بیشتر در اختیار بازرسان قرار دهد.

وی افزود: اگرچه موضوع آرد و قاچاق آن در سطح استان مدیریت شده اما در حوزه نظارت باید اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

اعلایی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از جامعه در گذشته از نان فانتزی استفاده می کردند که در حال حاضر با افزایش قیمت نان فانتزی به سمت نان های سنتی روی آوردند از این رو نظارت ها باید جدی تر انجام گیرد. 

استاندار خاطرنشان کرد: در صورتی که آرد قاچاق نشود مشکلی در تامین آن در سطح استان نخواهیم داشت بنابراین بخش نظارت و بازرسی با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و با اعمال ساز و کار مناسب و تعامل بین دستگاه های دولتی باید وارد عمل شود. 

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه نظارت بر کالاهای ضروری گفت: قرارگاه مشترکی برای انجام این کار شکل گرفته که انتظار می‌رود نظارت های خود را معطوف به چند کالا نکنند و سایر اقلام را نیز مورد بازرسی قرار دهد. 


اعلایی تصریح کرد: طرح اصلاح یارانه ها بدون تردید آثار تورمی ۴ تا ۶ درصدی بر اقتصاد خواهد گذاشت که با توجه و اجرا نظارت های دقیق باید تلاش کنیم که به سمت دامنه اثر گذاری های بالاتر و غیر قابل کنترل پیش نرویم.

وی اضافه کرد: در موضوع تولید و توزیع مرغ باید با سیاست‌های متعادل پیش برویم و در این مسئله تصمیمات اخذ شده به گونه‌ای باشد که هیچکدام از طرفین دولت، مردم و تولید کننده ضرر نبینند.

استاندار قزوین در پایان گفت: تداوم جلسات در کارگروه‌های ذیل این قرارگاه حائز اهمیت بوده و سبب می‌شود طرح‌ها با جزئیات دقیق پیش برود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول