اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود، گفت: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در استان اظهار کرد: این ایام، فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان اظهار کرد: از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف شخصیتی و تأثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد، گفت: ما میراث‌دار انقلاب و بنایی هستیم که امام راحل آن را بنا نهاده است.

رفیعی در ادامه تاکید کرد: اکنون نیز در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند.

معاون استاندار زنجان افزود: در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان‌ها و وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود، یاد آور شد: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان در این ایام برگزار شود.

رفیعی بر لزوم فضاسازی شهرها متناسب با ایام ارتحال امام خمینی با توجه به تقارن دهه کرامت با سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد که ایام عزاداری است، شاهد تغییراتی در فضاسازی شهرها باید باشیم.

انتهای پیام/2308/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول