اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی مجدد پروازها از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان

با پیگیری نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس و همکاری مجتمع مس رفسنجان، پروازهای تهران از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان مجددا راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مجدد پروازها از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس امروز در خصوص راه‌اندازی مجدد پروازها از فرودگاه  رفسنجان اظهار کرد: از اول ورود به مجلس، جلسات متعددی با سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان فرودگاه‌ها، وزارت راه و بخش‌های خصوصی ازجمله ایران ایر، ماهان و زاگرس برگزار کردیم که در نهایت با همکاری مجتمع مس رفسنجان پروازها از فرودگاه رفسنجان مجددا آغاز شد.

وی گفت: پرواز جدید از جهت سرعت و کیفیت وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه پرواز به تهران انجام می‌شود.

 نماینده رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: به‌دنبال افزایش پروازها از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان به مقصد مشهد مقدس، قشم، کیش و عتبات عالیات هستیم که امیدواریم مردم از پروازهای فعلی استقبال کنند که شاهد رونق فرودگاه شهرمان که یک زیرساخت بزرگ و ارزشمند است، باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول