اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برپایی 51 غرفه با حضور 31 استان در نمایشگاه شهدای روحانی

مسئول محتوایی نمایشگاه ردای سرخ با اشاره به مشارکت 31 سپاه استانی و مجموعه‌های مختلف فرهنگی برای برپایی 52 غرفه در نمایشگاه شهدای روحانی گفت: این نمایشگاه تا دهم خردادماه در مصلای قدس قم برپاست.

برپایی 51 غرفه با حضور 31 استان در نمایشگاه شهدای روحانی

یحیی عقیلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی 51 غرفه در نمایشگاه ردای سرخ اظهار کرد: از این تعداد، ۳1 غرفه مربوط به سپاه‌های استانی است و بقیه مرتبط با نهادها و ارگان هایی است که مرتبط با دفاع مقدس و شهدای روحانی هستند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جمعی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی محصولات فرهنگی و رسانه‌ای خود مرتبط با شهدای روحانی را در نمایشگاه ردای سرخ در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مسئول محتوایی نمایشگاه ردای سرخ افزود: علاوه بر شهدای روحانی، تا حدودی به معرفی جانبازان و آزادگان شاخص جامعه روحانیت نیز پرداخته شده و آثار رسانه ای و فرهنگی در قالب عکس، پوستر، کلیپ و تیزر و نیز فعالیت‌های تجسمی در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی گفت: نمایشگاه ردای در مصلای قدس شهر قم، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است و این نمایشگاه نیز تا دهم خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/78023/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول