اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کشف بیش از ۳ تن برنج قاچاق در اشنویه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف کامیون حامل بیش از 3 تن برنج قاچاق با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان اشنویه خبر داد.

کشف بیش از ۳ تن برنج قاچاق در اشنویه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محوله قاچاق به شهرستان اشنویه توسط یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت کامیون مورد نظر با هوشیاری و عملیات ضربتی پلیس شهرستان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی یادآور شد: در بازرسی از کامیون متوقف شده تعداد سه تن و ۶۰۰ کیلو گرم برنج به‌طور قاچاق کشف شد.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنها در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول