اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲ هزار کارتن بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک انبار بزرگ با ۲ هزار کارتن بلورجات احتکاری به ارزش ۵۰ میلیاردریال در شهرستان قرچک کشف شد.

۲ هزار کارتن بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با محتکران و در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه دپو و احتکار لوازم چینی و بلورجات در انباری واقع در شهرستان قرچک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل دپوی بلورجات را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، به محل این انبار اعزام و در بازرسی از آن ۲ هزار کارتن حاوی ۸۰ هزار عدد انواع بلورجات و لوازم چینی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اظهار نظر کارشناسان، ارزش این محموله بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از صورت‌برداری، ضمن پلمب انبار، صاحب آن نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

عزیزی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس،  مبارزه با پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شرق استان تهران با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه احتکار و قاچاق کالا مقابله و مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول