اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخشش پهلوانان خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی زورخانه‌ای کشور

در مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخابی تیم ملی دو مدال رنگی به خراسان‌جنوبی رسید.

درخشش پهلوانان خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی  زورخانه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور با معرفی برترین‌ها در تهران بسته شد.

در این ماراتن ملی ۲۱۰ ورزشکار، سرپرست و مربی از ۲۶ استان کشور از جمله خراسان‌جنوبی، تهران، خراسان رضوی، فارس، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان، مرکزی، یزد، البرز، قم، هرمزگان، خوزستان، قزوین، سیستان و بلوچستان، اردبیل، لرستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، اصفهان، کردستان، زنجان، کرمانشاه و خراسان شمالی حضور داشتند.

در مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و قهرمانی کشور بیش از ۴۳۰ پیکار برای کسب عنوان برتری و تصاحب پیراهن تیم ملی در رشته‌های میانداری انفرادی، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل گیری سنگین، میل بازی و کشتی پهلوانی به رقابت پرداختند.

پهلوانان شرکت کننده در این رویداد ورزشی بر اساس سهمیه‌ای که به استان‌های آن‌ها تعلق گرفته بود در این پیکارها وارد گود رقابت‌ها شده و با رقابت در رشته میانداری انفرادی با یکدیگر جدال سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشتند و پس از کسب امتیازات لازم، مجوز حضور در رشته‌های دیگر مهارت‌های فردی چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی، میل گیری سنگین و کشتی پهلوانی را کسب کردند.

در رشته مرشدی ابن دوره از مسابقات محمدرضا حسن‌پور از خراسان‌جنوبی نایب قهرمان شد، ابوالفضل فکور از خراسان رضوی بر سکوی نخست ایستاد و  عبدالرضا رشیدزاده از البرز سوم شد.

در رشته کباده امیرحسین کاردان‌مقدم از خراسان‌جنوبی با گردن‌آویز برنز سوم شد، صابر قنبری از البرز مقام نخست را کسب کرد و  حسین شریفی  از مازندران به نایب قهرمانی رسید.

بنابر گزارش خبرگزاری فارس نفرات اول هر رشته از مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور به طور مستقیم به اردوهای تیم ملی راه یافتند و نفرات دوم و سوم هر رشته نیز با نظر شورای فنی فدراسیون به اردوهای آتی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول