اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبرداد.

اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور در آیین تجلیل از فعالان حوزه میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه،  از اختصاص ۵۰میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بافت تاریخی دهدشت خبر داد و گفت: با این اعتبار شاهد مرمت بخشی از بناهای تاریخی بلادشاپور خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد:  با این اعتبار مرمت و ساماندهی بخش های بازار تاریخی،مسجد ابوذر غفاری،معبر عمومی بافت تا دروازه قدیمی شهر و تملک عرصه بافت تاریخی در دستور کار است.

طالبی پور افزود:  دو بنای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی واگذار شده که در آینده شاهد رونق اقتصادی این شهر تاریخی خواهیم بود.

وی در ادامه از زحمات همه فعالان حوزه میراث فرهنگی در شهرستان کهگیلویه تقدیر کرد و گفت:  مشارکت اجتماعی مردم،تشکل های مردمی، نیروی انتظامی،دهیاران، اعضای شورای های شهر و روستا در حفاظت از آثار تاریخی نقش مهمی دارد.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه میراث فرهنگی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول