اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تکریم ارباب رجوع و ارتقا فضای تعلیم و تربیت اولویت آموزش و پرورش چاروسا

رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: تکریم ارباب رجوع و ارتقای فضای تعلیم و تربیت اولویت آموزش و پرورش چاروسا است.

تکریم ارباب رجوع و ارتقا فضای تعلیم و تربیت اولویت آموزش و پرورش چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت آزادسازی خرمشهر و در اولین روز کاری مدیر جدید آموزش و پرورش چاروسا با حضور در گلزار شهدای شهر قلعه رئیسی با شهدا تجدید بیعت کردند.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا به نقش شهدا در انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: شهدا نقش ارزنده‌ای در عزت و اقتدار جمهوری اسلامی داشتند.

وی تاکید کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم و  باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب و ارزش ها و آرمان های ملت بایستیم.

الهامی خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس ما به نتیجه رسید به خاطر ایستادگی شهدا بود و اگر این شهدا، جانبازان و رزمندگان نبودند مشخص نبود کشور امروز چه شرایطی داشت و امروز همه ما مدیون و مرهون رشادت این شهدا هستیم.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از کارکنان ستادی آموزش و پرورش خواستار همکاری کرد و بیان کرد: اعتقاد دارم که در یک محیط باید تعامل و همکاری باشد امیدواریم این همکاری و تعامل ادامه داشته باشد و موضوع تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از موضوعاتی است که همکاران اداری رعایت کنند چرا که منشور اخلاقی آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت است بر تکریم ارباب رجوع تاکید می‌کند

وی از کارکنان اداری خواست ورود و خروج اداری از همین روز اول با نظم خاصی صورت گیرد و ادامه داد: تحمل و تعامل دو موضوع در یک محیط است که در بعضی شرایط نیاز است همدیگر را تحمل کنیم و در بعضی شرایط همدیگر را با تعامل در محیط کاری سازگار کنیم.

الهامی توجه به نماز را بسیار مهم دانست و از کارکنان اداری خواست که توجه به نماز را اولویت خود قرار دهند و در پایان از همه همکاران می‌خواهیم که همکاری و تعامل داشته باشند.


وی نظم و انضباط در محیط اداری را مهم دانست و گفت: در دوره مدیریت گذشته تعامل و همکاری خوبی بود و امیدواریم این تعامل حفظ شود.

شهید نیک معاون آموزش و پرورش چاروسا هم با بیان اینکه شهدا نماد عزت و اقتدار نظام هستند عنوان کرد: همه همکاران آمادگی همکاری با مدیریت جدید هستند و با توجه به اینکه تعلیم و تربیت موضوع اصلی آموزش و پرورش است و نیاز است که همه در جهت پیشرفت این موضوع همکاری خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول