اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بلیت اتوبوس به مناسبت «روز شهرکرد» رایگان می‌شود

رئیس شورای شهرکرد گفت: به مناسبت 31 اردیبهشت‌ماه و روز شهرکرد، برنامه‌هایی نظیر خدمات رایگان اتوبوسرانی، استفاده رایگان شهروندان از موزه‌های شهر، نیم‌بها شدن بلیت پردیس سینمایی شهرکرد، پخش موسیقی فاخر دهکردی از شبکه جهانبین و مسابقه عکاسی با موضوع «دهکرد دیروز، شهرکرد امروز» اجرا می‌شود.

بلیت اتوبوس به مناسبت «روز شهرکرد» رایگان می‌شود

محمدرضا بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به لغو شدن ویژه‌برنامه‌های روز شهرکرد اشاره کرد و گفت: ۳۱ اردیبهشت به نام روز شهرکرد نامگذاری شده که به همین مناسبت ۳۱ عنوان برنامه برنامه‌ریزی شده بود اما برنامه‌هایی که نیاز به تجمع داشت لغو شده و در روزهای آینده اجرا خواهد شد.

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: برنامه‌هایی نظیر اجرای موسیقی قومیت‌های مختلف استان، سخنرانی، تجلیل از کارآفرینان، رونمایی از تمبر یادبود روز شهرکرد، رونمایی از المان مرد نمدمال، غبارروبی قبور شهدا، توزیع نهال در میان شهروندان و غیره از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بود که لغو شد.

ارائه خدمات رایگان در روز شنبه

بیاتی ادامه داد: برنامه‌هایی نظیر خدمات رایگان اتوبوسرانی، استفاده رایگان شهروندان از موزه‌های شهر، رایگان شدن بلیت پردیس سینمایی شهرکرد، پخش موسیقی فاخر دهکردی از شبکه جهانبین و مسابقه عکاسی با همکاری حوزه هنری با موضوع «دهکرد دیروز، شهرکرد امروز» در روز شنبه اجرا می‌شوند.

وی اظهار داشت: تاکید داریم همه سال رسوبی از این اقدامات فرهنگی باقی بماند و مانایی برای سال‌های بعد به صورت مستمر داشته باشد لذا پیشنهاد شد تا مرکز شهرکردشناسی آسیب‌شناسی شود و زیر نظر شهرداری کار خود را از سر بگیرد، همچنین روز شهرکرد به هفته شهرکرد تبدیل شود تا یک هفته برنامه‌های فرهنگی برای معرفی بهتر شهر در نظر گرفته شود.

رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: در نظر داریم شهرکرد را به عنوان شهر جهانی نمد معرفی کنیم و نمد در صنایع دستی محوریت داشته باشد و به جایگاه گردشگری در شهرکرد توجه بیشتری شود تا شاهد جذب گردشگر برای بازدید از جاذبه‌های سایر نقاط استان باشیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بزرگ صورت گرفته و مشکل اصلی ما جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌ها است که متاسفانه انگیزه‌ای برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری وجود ندارد البته اگر یک پروژه موفق انجام شود به خودی خود باعث جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های دیگر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول