اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادسازی خرمشهر یادگار جوانان اول انقلاب برای نسل‌های بعد است

امام جمعه چادگان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدای آن گفت: این پیروزی یادگار جوانان اول انقلاب، برای نسل‌های جوان بعدی است و از همه مردم جهت شرکت در برنامه آتی که جهت گرامیداشت این روز و شهدای پرافتخار آن برگزار می‌شود دعوت می‌کنم.

آزادسازی خرمشهر یادگار جوانان اول انقلاب برای نسل‌های بعد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام سید محمد بنی‌جمالی امام جمعه چادگان در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به رحلت حجت الاسلام فاطمی نیا اظهار داشت: در ابتدای هفته شاهد رحلت یکی از علمای بزرگ جهان تشیع آیت‌الله فاطمی نیا بودیم، او یک عالم محبوب و جوان پسند بود که اکثر جوانان خطابه‌ها، منبرها، اخلاق و نکات شیرین و نغزش را می‌پسندیدند؛ فقدان این خطیب شهیر برای جهان تشیع ضایعه‌ای بزرگ است.

وی با اشاره به سی‌ام اردیبهشت و روز ملی جمعیت بیان داشت: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت نابسامان جمعیت و جوانی جمعیت مکرراً تذکر می دهند؛ طبق آمار اعلام شده، آمار ناباروری در دنیا ۳۰ درصد است در حالی که در جوامع اسلامی رشد ۴۰ درصدی پیدا کرده است.

بنی‌جمالی ۲ تهدید بزرگ جمعیت را طلاق و سقط جنین دانست و خاطرنشان کرد: آمار طلاق و سقط جنین قانونی و غیر قانونی بسیار زیاد است؛ نیاز است که خانواده‌ها در خصوص موضوع طلاق آموزش ببینند تا از این موضوع پیشگیری شود؛ در این راستا مساجد و خیریه‌ها نیز می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

 امام جمعه چادگان با اشاره به برنامه‌های شهرستان برای جوانی جمعیت یادآور شد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان چادگان، جلسات آموزشی خانواده‌ها مصوب شد تا با حضور اساتید برجسته کشوری جلسات به‌طور مستمر برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدای آن گفت: این پیروزی یادگار جوانان اول انقلاب، برای نسل‌های جوان بعدی است و از همه مردم جهت شرکت در برنامه آتی که جهت گرامیداشت این روز و شهدای پرافتخار آن برگزار می‌شود دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول