اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

باید نگاه آینده‌نگرانه به موضوع جمعیت وجود داشته باشد

امام جمعه اسفراین گفت: پیری جمعیت برای کشور خطر بزرگی است و باید نگاه آینده نگرانه در این خصوص داشته باشیم در واقع جمعیت یک مسئله کلیدی برای نظام اسلامی و کشور ایران است.

باید نگاه آینده‌نگرانه به موضوع جمعیت وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز ملی جمعیت، اظهارکرد: پیری جمعیت برای کشور خطر بزرگی است و باید نگاه آینده نگرانه در این خصوص داشته باشیم در واقع جمعیت یک مسئله کلیدی برای نظام اسلامی و کشور ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر نیز گفت: آزادی خرمشهر فتح ارزش‌ها و باورها بود که با این پیروزی، اوج مقاومت و شکوه اقتدار یک ملت به رخ جهانیان کشیده شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی که ۷۲ نفر از این شهدا از استان خراسان شمالی و ۱۳ تن از شهرستان اسفراین هستند افزود: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند روحانیون هم یکی از همین مردم هستند انتظار نیست که در برخی مواقع مشکلات پیش آمده را به روحانیت نسبت داده شود و نیش و کنایه به این عزیزان زده شود.

وی در پایان با اشاره به طرح اصلاح یارانه‌ها گفت: در این طرح ما شاهد صبوری و همراهی مردم با دولت و تیم اقتصادی بودیم اما مسئولین باید بیشتر مراقبت داشته باشند گاها نوع توزیع و نظارت ها ضعف دارد که این مورد باید مرتفع شود.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول