اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تامین امنیت غذایی با ارز ۴۲۰۰ ممکن نیست

امام جمعه رودبارقصران گفت: تامین امنیت غذایی با ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث می‌شد امنیت غذای کشور در خطر باشد.

تامین امنیت غذایی با ارز ۴۲۰۰ ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبارقصران در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته رودبارقصران اظهار کرد: ما در جنگ پیچیده شناختی قرار داریم مخصوصا اینکه این جنگ شناختی امروز با اولویت جنگ اقتصادی گره خورده است نقطه محوری که دشمن خارجی و داخلی آن را القا می‌کند یک چالش کاذب و یک دروغ بزرگ است و آن این است که تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی، حل مشکلات روابط سیاسی با آمریکا و اروپا است.

وی گفت: این همان راه و روش غلطی است که سال هایی که فرصت های طلایی برای ساختن اقتصاد و فائق شدن بر مشکلات اقتصادی در جنگ اقتصادی بود با همین چالش کاذب به باد رفت و مملکت معطل آن شد.

امام جمعه رودبارقصران بیان کرد: سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن ماکارونی از کارخانه دارها که گندمشان از ارز دولتی بوده به خارج از کشور رفته و سود در جیب کارخانه‌دار و سرمایه‌دار می‌رود و سر مردم بی کلاه می‌ماند.

حسنی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی با تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث می‌شد امنیت غذای کشور در خطر باشد ادامه داد: دشمن علیه سفره و اقتصاد ما توطئه می‌کند و به صرفه شدن تولید در داخل کشور و توزیع عادلانه ثروت به همه مردم از مزایای این طرح است.

وی افزود: سناریو و توطئه جدیدی توسط آمریکا و غرب مخصوصا انگلیسی ها و آلمانی ها برای جلوگیری از یک توافق خوب به راه افتاده و آنها هنوز نمی‌خواهند بپزیرند که ایران خرمشهر ها را فتح کرده است و به فضل الاهی روز به روز بیشتر صدای این فتح الفتوح در دنیا می‌پیچد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول