اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آبشک: استقلالی‌ام اما دلیل نمی‌شود جلوی این تیم شادی نکنم/ برای فولاد جان‌مان را هم می‌دهیم

بازیکن تیم فولاد گفت: استقلالی‌ام اما این دلیل نمی‌شود که مقابل این تیم خوشحالی نکنم.

آبشک: استقلالی‌ام اما دلیل نمی‌شود جلوی این تیم شادی نکنم/ برای فولاد جان‌مان را هم می‌دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد آبشک بازیکن تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پیکان تهران گفت: خدا را شکر می‌کنم بعد از اینکه بازی قبل نتیجه را واگذار کردیم، امروز آمده بودیم تا بازی را ببریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. فکر می‌کنم در این بازی مستحق پیروزی بودیم و فقط در یک غافلگیری گل خوردیم و توانستیم در دقایق پایانی گل را بزنیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم. 

وی در ادامه افزود: با توجه به اتفاقات اول فصل فکر می‌کنم در حال حاضر در جدول جایگاه خوبی داریم و به اهدافمان رسیدیم و با توجه به هزینه‌ای که باشگاه انجام داد نتایج خوبی گرفتیم. می‌توانستیم نتایج بهتری را هم بگیریم. مثلا در بازی با مس رفسنجان پنالتی خراب کردیم و چند بازی دیگر که حقمان نبود با آن نتایج زمین را ترک کنیم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری را جمع کنیم و به هر حال ناامید نیستیم و می‌توانیم جایگاهمان را در رتبه چهارم جدول حفظ کنیم.

آبشک در خصوص اتفاقات بازی گذشته اذعان داشت: استقلال و پرسپولیس تیم‌های قابل احترامی هستند. من شاید در گذشته طرفدار استقلال و پرسپولیس بودم. اصلا همه بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند یک روزی یا استقلالی بودند یا پرسپولیسی. ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و فقط به فکر منافع تیم‌مان هستیم. فولاد تیم من است و من با تمام وجود برای این تیم تلاش می‌کنم. این را تمام طرفداران فولاد می‌بینند. من در گذشته استقلالی بودم. شاید گفتن این حرفم درست نباشد ولی الان در لباس فولاد هستم و با تمام وجودم برای فولاد بازی می‌کنم و این دلیلی نمی‌شود من جلوی استقلال شادی نکنم. در آن بازی اتفاقات بدی افتاد و به همه ما توهین شد. ما در لباس فولاد هستیم و با تمام وجود برای فولاد تلاش می‌ کنیم. منافع فولاد منافع ما است و ما برای این تیم جانمان را هم می‌دهیم. باز هم می‌گویم اتفاقاتی افتاد در آن بازی که توهین به همه ما بود. اینکه عده‌ای بیایند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و با تیم استقلال شادی کنند به همه ما برخورد. کسانی از بیرون آمدند که حدود سی نفر بودند و در ورزشگاه اهواز و در جایی که ما میزبان هستیم و ما آنها را نمی‌شناختیم آمدند و با بازیکنان استقلال شادی کردند. درگیری ما در آن بازی به خاطر همین موضوع بود وگرنه فوتبال است یک تیم می‌برد و یک تیم دیگر می‌بازد. 

بازیکن تیم فولاد خوزستان در خصوص ادامه همکاریش با باشگاه فولاد تأکید کرد: من امسال را با این تیم قرارداد داشتم و ادامه همکاری ما بستگی به شرایط دارد.

وی در خصوص پیشنهادی که از پرسپولیس داشت خاطرنشان کرد: ما صحبت کردیم. بله با باشگاه هم رفتیم و صحبت کردیم و هر چه بود تمام شد و قسمت نبود. فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان استقلال و پرسپولیس هرکدام شان زمانی طرفدار استقلال بودند یا پرسپولیس اما الان که در تیم‌هایشان بازی می‌کنند، نمی‌گویند که استقلالی بودند یا پرسپولیسی و در هر تیمی که باشی باید برای آن تیم بازی کنی. ممکن است از هر تیمی برای من پیشنهاد بیاید و آن موقع تصمیم می‌گیرم در کجا بازی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول