اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بازی را خوب مدیریت نکردیم/ همچنان باید هزینه سازندگی را بدهیم

سرمربی پیکان گفت: دو گلی که خوردیم در لحظات پایانی نیمه اول و دوم بود و این نشان می‌دهد که مدیریت خوبی در مسابقه نداشتیم.

حسینی: بازی را خوب مدیریت نکردیم/ همچنان باید هزینه سازندگی را بدهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی پس از تساوی پیکان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی بدی نبود. در نیمه اول تیم ما یک مقدار سنگین بود و نتوانستیم از بالا پرش کنیم و توپ و میدان را به حریف دادیم. نیمه دوم کار را بهتر شروع کردیم و به گل مساوی رسیدیم، اما به دلیل کم تجربگی و جوان بودن بازیکنان گل دوم را خوردیم. فشردگی مسابقات تیم ما را اذیت می‌کند. تمام تلاش مان را می‌کنیم در دو بازی آینده به پیروزی برسیم و فصل را به خوبی تمام کنیم.

وی ادامه داد: گل اولی که خوردیم دقیقه 45 بود و گل دوم هم در وقت‌های اضافه. این نشان می‌دهد که بچه های ما نتوانستند خوب مدیریت کنند و در غیر اینصورت مسابقه ای نبود که ما ببازیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه نکونام از عملکرد داور  راضی بود و  نظر شما چیست، گفت: نکونام تیمش برده و از داور راضی است. زیاد دوست ندارم داوری را آنالیز کنم و وقتی هم می‌بازید اگر بخواهید در مورد داوری صحبت کنید، بهانه تراشی می‌شود. 

حسینی در پایان گفت: یاران تعویضی فولاد را ببینید، خلعتبری آمد و با یک پاس فوق العاده در ثانیه های پایانی گره بازی را باز کرد. با این شرایط مجبوریم این هزینه سازندگی را بدهیم و نا امید نیستیم. به این بچه ها ایمان داریم و امیدوارم در دو بازی آینده شرایط را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول