اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

220 جانباز در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 220 جانباز کانادین (قطع پای کامل) در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند.

220 جانباز در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در اختیامیه همایش اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین (قطع پای کامل) در مشهد گفت: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازن کانادین کشور عضو شده‌اند.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردوها است که با چند هدف انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه‌های این اردو است.

وی در ادامه گفت: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند، که برنامه‌های فرهنگی درمانی، اجتماعی مختلفی برای این عزیزان در طول سال همانند سایر جانبازان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر ۸ بانوی جانباز ۷۰درصد در انجمن جانبازان کانادین عضو هستند که ۲ جانباز از کردستان، ۲ جانباز از خوزستان، ۲ جانباز از البرز و ۲ جانباز از اصفهان و ایلام هستند.

گفتنی است جانبازان کانادین، جانبازان ۷۰ درصدی هستند که یک پای آنان از ناحیه لگن قطع شده و مشکلات عدیده‌ای را تحمل می‌کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول