اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تشدید نظارت بر نانوایی‌های شهرستان همدان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه ها تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گرفته است.

تشدید نظارت بر نانوایی‌های شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر سلطانی‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تغییری در قیمت نان و آرد یارانه‌ای نانوایی‌ها نداشتیم اظهار کرد: افزایش قیمت آرد بخش صنف و صنعت باعث افزایش خام‌فروشی غیر مجاز نانوایی‌ها می‌شود که بعضا کم‌کاری و ایجاد صف و عدم رعایت ساعت کار را در نانوایی‌ها به دنبال دارد.

وی با اشاره به افزایش ساعات پخت تعدادی از نانوایی‌های خیابانهای اصلی برای جبران این کم‌کاری اضافه کرد: روز گذشته از ساعت 19:30 تا 23 ضمن انجام گشت مشترک با حضور مدیرکل غله استان، رئیس اتحادیه نانوایان، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان هشت نفر از شاغلان نانوایی‌ها با پرداخت هدیه نقدی مورد تشویق قرار گرفتند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برخورد قانونی با نانوایی‌های متخلف خبر داد و بیان کرد: نانوایی سنگکی آقای موحدیان در ۲۰ متری سنگشیر نانوایی سنگکی مجتبی شهبازی در کوچه قصابان، نانوایی لواشی جلال جمشیدی در تپه حاج عنایت و نانوایی سنگکی آقای طاووسی واقع در خیابان پاسداران واحدهایی بودند که مورد تشویق قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: شهروندان هر گونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری را ضمن تماس با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول