اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جوان: نگاه مدبرانه روابط عمومی باعث حرکت جهادی و انقلابی ادارات می‌شود

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: نگاه مدبرانه به نفع سازمان و مردم و پویایی روابط عمومی می‌تواند اداره و سازمان متبوع را در راستای حرکت جهادی و انقلابی سوق دهد.

جوان: نگاه مدبرانه روابط عمومی باعث حرکت جهادی و انقلابی ادارات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی جوان امروز در گردهمایی روابط عمومی ادارات با خبرنگاران با بیان اینکه روابط عمومی با تراز انقلاب با انتشار اخبار واقعی و شفاف از تخریب دشمن در قالب خبر کذب  در فضای مجازی جلوگیری کند، اظهار کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند تا دشمنان که قصد تخریب کشور با اخبار کذب در فضای مجازی دارند موفق نشوند.

وی تصریح کرد: اخبار و اطلاعات به سرعت نور در فضاهای مجازی و شبکه‌های خبری منتشر می‌شود و اگر روابط عمومی‌ها بصیرت و هوشیاری کافی نداشته باشند دشمن از این ضعف در راستای تخریب کشور و دولت سوءاستفاده خواهد کرد.

* روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند

جوان خاطرنشان کرد: روابط عمومی با تراز انقلاب باید اخبار واقعی و شفاف را با سرعت بالا منتشر کند تا از هرگونه انتشار خبر کذب در راستای تخریب توسط دشمن جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: بصیرت، استدلال درست، تولید فکر و ایده انقلابی، داشتن ذهن پاسخگو، خودباوری، خودسازی، تبدیل تهدید به فرصت و ارائه مدل رفتاری مناسب با روحیه جهادی بخشی از خصوصیات یک روابط عمومی با تراز انقلاب است.

وی ادامه داد: نگاه مدبرانه به نفع سازمان و مردم و پویایی روابط عمومی می‌تواند اداره و سازمان متبوع را در راستای حرکت جهادی و انقلابی سوق دهد.

جوان با اشاره به حذف ارز ترجیحی  توسط دولت سیزدهم گفت: حذف ارز ترجیحی و مردمی کردن یارانه ها، سبب شده تا از فساد گسترده و رانت ایجاد شده در حوزه اقتصادی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف در کنار مردمی کردن یارانه ها ضمن جلوگیری از هرگونه فساد و رانت اقتصادی، سبب رونق مجدد کشاورزی شده و در اینده معیشت و اقتصاد مردم به ویژه دهک های پایین را بهبود می بخشد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش در این گردهمایی گفت: متاسفانه امکانات و ابزار موردنیاز برای انتشار اخبار و اطلاعات موردنظر در دسترس بیشتر روابط عمومی های ادارات شرق گلستان نبوده و مسئولان این حوزه با مسئولیت های فراوان دیگر باید به فعالیت روابط عمومی نیز بپردازند.

بهروز تمکی اظهار کرد: توجه مدیران به روابط عمومی سازمان خود و اشرافیت به این حوزه یکی از دغدغه های مهم مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مختلف است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع روابط عمومی امروز فرماندار شهرستان گالیکش در جلسه مصوب کرد که در جلسات شورای اداری ضمن حضور مدیر دستگاه اجرایی روابط عمومی آن دستگاه اجرایی نیز حضور داشته باشد.

در پایان از زحمات مسئولان روابط عمومی ادارات مختلف و خبرنگاران تقدیر شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول