اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه، در رتبه هفدهم فضای کسب و کار کشور

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت:برای اولین بار در سال‌های اخیر، کرمانشاه در جایگاه ۱۷ فضای کسب و کار کشور قرار گرفت و به میانگین کشور نزدیک شدیم.

کرمانشاه، در رتبه هفدهم فضای کسب و کار کشور

کیوان کاشفی رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوض آخرین گزارش پایش فضای کسب و کار کشور و استان، اظهار کرد: برای اولین بار در سال‌های اخیر، کرمانشاه در جایگاه ۱۷ فضای کسب و کار کشور قرار گرفت و به میانگین کشور نزدیک شدیم.

وی ادامه داد: رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه در زمستان ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ۹ پله و نسبت به پاییز ۱۴۰۰ هفت پله ارتقا یافته است.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: بهبود شرایط کرونا، توجیه فعالان اقتصادی که از آن‌ها نظرسنجی می‌شود، برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل، خوش‌بینی نسبت به برجام و حداقل شدن دستورالعمل‌های خلق‌الساعه مهمترین عوامل بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه است.

وی در پایان، متذکر شد: با تشکیل مستمر کمیته بهبود فضای کسب و کار و اقدامات نرم‌افزاری می‌توانیم باز هم جایگاه کرمانشاه را بهتر کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول