اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی سپاهان در شهرآورد نصف‌جهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل سپاهان شکست خورد.

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی سپاهان در شهرآورد نصف‌جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان عصر امروز پیگیری شد و تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در شهرآورد اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، فاطمه مردانی، نرگس زهری، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، زهرا موسی‌زاده، الهام فرهمند، مریم محمدحسینی و زهرا عظیمی بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

الهام عبدالرحمن، فاطمه پسندیده، کوثر عنبری، سارا ظهرابی‌نیا، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، فاطمه عادلی، مریم رهیده، هاجر دباغی، فاطمه براتی و ثنا صادقی نیز برای سپاهان به میدان رفتند.

در نیمه نخست بازی متعادل دنبال شد و هر ۲ تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما در نهایت موفق به زدن گل نشدند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم طلایی‌پوشان که برای باقی ماندن در کورس بالای جدول به پیروزی نیاز داشتند، بر حملات خود افزودند و بالاخره در دقیقه ۸۶ توسط فاطمه پسندیده به گل دست پیدا کردند.

به این ترتیب سپاهان موفق شد با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد؛ سپاهان با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند، ذوب‌آهن هم ۳۵ امتیازی و در رده چهارم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول