اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

معافیت ۲۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت هزینه انشعابات

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از واگذاری ۲ هزار انشعاب رایگان ساختمانی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد طی سال قبل خبر داد.

معافیت ۲۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت هزینه انشعابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه این خدمت در قالب پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به همراه انشعاب رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان این نهاد ارائه شده اظهارکرد: طی سال قبل بیش از دو هزار مورد انشعاب رایگان به مددجویان ارائه شد که از این تعداد ۴۹۴ فقره انشعاب آب، ۴۴۰ فقره برق، ۴۲۸ فقره گاز، ۴۹۶ مورد پروانه ساختمانی و ۱۴۲ مورد نیز عوارض شهرداری بوده‌است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این خدمت به محرومان طی سال قبل را یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تنها یک‌بار از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعابات آب، برق و گاز معاف هستند و تنها مددجویانی می‌توانند از این معافیت‌ها بهره‌مند شوند که مستمری‌بگیر کمیته امداد و دارای ملک شخصی باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی بابیان اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب و بهره‌مندی از این امتیازات شامل تمام مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد می‌شود، افزود: برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت و توانمندسازی آنان مددجویانی که دارای شرایط باشند با معرفی به سازمان‌های مربوطه می‌توانند از این معافیت‌ها بهره‌مند ‌شوند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول