اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استیصال تل‌آویو در مقابل غزه؛ بانک اهدافمان ضعیف است

سرویس اطلاعات ارتش این رژیم «امان» اذعان کرد که در نوار غزه بانک اهداف ضعیفی دارد.

استیصال تل‌آویو در مقابل غزه؛ بانک اهدافمان ضعیف است

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» صبح امروز (چهارشنبه) از منابع عالیرتبه در سرویس اطلاعات ارتش این رژیم «امان» نوشت، ارتش بانک اهداف در نوار غزه برای حمله به آن در صورت وقوع درگیری مشخص کرده اما این بانک از نظر تعداد و کیفیت اهداف در مقایسه با بانک اهداف در جبهه‌های دیگر، ضعیف است.

در ادامه این گزارش آمده، ارتش قصد توسعه بانک اهداف یا گنجاندن رهبران فلسطینی در نوار غزه به این بانک هدف را دارد و این موضوعی است که از نبرد «سیف القدس» (در سال گذشته میلادی) در نظر گرفته است.

هاآرتص مدعی شد، برآوردها می‌گوید، تعداد اهدافی که ارتش رژیم صهیونیستی قصد حمله به آنها را دارد از زمان روی کار آمدن «آویو کوخاوی» (رئیس ستاد مشترک ارتش) چهارصد درصد افزایش داشته است اما بنا به گفته افسران امان این اهداف هم کم هستند هم کیفیت لازم را ندارند.

در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی این جنبش، هنوز یک گزینه برای تل‌آویو است.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» و به نقل از شبکه رسمی رژیم صهیونیستی «کان»، منابع ارشد نظامی گفته‌اند: «ارتش اسرائیل ترور السنوار و الضیف را همچنان یک گزینه می‌داند، اما باید در نظر داشت که این امر چه واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت». (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول