اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم راز و جرگلان در 48 خانه بهداشت و مرکز جامع

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان گفت: 40 خانه بهداشت و 8 مرکز جامع، خدمات حوزه سلامت را به مردم این شهرستان ارائه می‌‌دهند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم راز و جرگلان در 48 خانه بهداشت و مرکز جامع

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعرفان حاتمی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در خانه بهداشت این شهرستان، اظهارکرد: ۱۴ پزشک با حضور در مراکز خدمات سلامت به مردم راز و جرگلان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در راز و جرگلان ازجمله متخصصان اطفال، داخلی، زنان و رادیولوژی، گفت: خوشبختانه با تحقق این مهم، مراجعه مردم به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها کاهش پیدا کرده‌است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان خواستار همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در راستای اطلاع‌رسانی خدمات حوزه سلامت شد تا مردم بتوانند از این خدمات به‌موقع و به‌نحو مطلوب استفاده کنند.

وی افزود: با همدلی خبرنگاران و رسانه‌ها در امر آموزش همگانی و آگاهی‌بخشی به مردم، خوشبختانه موفق به مشارکت جمعی مردم در امر واکسیناسیون شدیم به‌طوری‌که ۶۵ درصد مردم راز و جرگلان دوز سوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.

حاتمی تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان شهرستان برای توسعه و تحقق تعالی نظام سلامت، نیازمند همراهی خبرنگاران است تا با خرد جمعی و هم‌افزایی و با استفاده از ابزار رسانه بتوانیم به اهداف این حوزه دست پیدا کنیم.

مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز با اشاره به نقش روابط‌عمومی در برقراری ارتباطات مثبت و مؤثر با رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف نظام سلامت، ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران راز و جرگلان به‌عنوان یکی از پایه‌های توسعه این شهرستان باید جایگاه و نقش خود را پررنگ‌تر ببینند.

وی افزود: سلامت مردم، نقطه اشتراک فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها است و برای حفظ و ارتقای این هدف مشترک باید همکاری و تعاملات خود را تقویت کنیم، در همین راستا از خبرنگاران شهرستان نیز دعوت می‌کنیم تا در تولید محتواهای سلامت‌محور و انتقال چالش‌ها و موضوعات مبتلابه حوزه بهداشت و درمان یاریگر ما باشند.

گفتنی است در این نشست در راستای ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت و مشارکت بیش‌ازپیش رسانه‌ها در جلب اعتماد عمومی و کمک به توسعه این حوزه با حضور اصحاب رسانه‌ شهرستان راز و جرگلان مورد طرح و تبادل‌نظر قرار گرفت.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول