اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاکید «جباراف» بر توسعه روابط در دیدار با رئیس جدید امارات

رئیس جمهور قرقیزستان در دیدار با رئیس جدید امارات ضمن تسلیت درگذشت «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» بر همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

تاکید «جباراف» بر توسعه روابط در دیدار با رئیس جدید امارات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان در دیدار با رئیس جدید امارات ضمن تسلیت درگذشت «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» بر همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

رئیس جمهور قرقیزستان همچنین به شیخ «محمد بن زاید آل نهیان» برای تصدی سمت ریاست امارات متحده عربی تبریک گفت.

وی ابراز اطمینان کرد که تحت ریاست جدید، امارات به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و همکاری‌های دوجانبه مبتنی بر اعتماد و حمایت متقابل قرقیزستان و امارات به نفع مردم تقویت خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این دیدار جباراف از رئیس جمهور جدید امارات دعوت کرد تا در هر زمانی که برای او مناسب باشد، به قرقیزستان سفر کند.

رئیس امارات متحده عربی نیز به نوبه خود از دیدار و توجه جباراف تشکر و خاطرنشان کرد که از سخنان و حمایت وی بسیار قدردانی می‌کند.

وی همچنین نسبت به توسعه بیشتر روابط بین دو کشور ابراز علاقه و اطمینان کرد که روابط دوجانبه بین دو کشور به طور فعال توسعه یافته و به سطح جدیدی خواهد رسید.

رئیس امارات تاکید کرد که از فعالیت‌های جباراف که اقدامات قاطعانه وی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، آگاه است و از این رو آماده همکاری نزدیک به نفع پیشبرد روابط دو کشور است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول